середа, 17 грудня 2014 р.

Творення і правопис дієслів умовного способу

Українська мова              7 клас                                            __________________20 рік
Учитель   Ю.О. Наумова
Тема. Творення і правопис дієслів умовного способу
Мета: поглибити знання учнів про способи творення й особливості правопису дієслів умовного способу; формувати вміння правильно визначати спосіб дієслова, розрізняти й доречно використовувати в мовленні дієслова умовного способу; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; виховувати повагу до слова
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок
ХІД УРОКУ
І. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Опрацювання матеріалу уроку.
1.Робота з підручником
·         Сторінка 75 – вправа 134 (ІІ –усно)
2.Робота з теоретичним матеріалом .
Ø  Робота з підручником.
·         Сторінка 79 – «Прочитайте і запам’ятайте!» - теоретичні відомості
ІV. Усвідомлення здобутих знань у процесі практичної роботи. 
 1.Робота з підручником.
·         Сторінка 77 – вправа 136 (І,ІІ) – письмово, робота біля дошки.
2.Вибірковий диктант.
Ø  З-поміж дієслів записати ті, що вжиті у формі умовного способу. Скласти 3 речення із записаними дієсловами
Збагнув би, посолив, сядь, цвенькала б, хай майструє, днювали, обідати, зрозумів би, нехай пишуть, приїдьте, присвоїв, покращила, прориваються, сідатиме, утворіть, чіплявся б, випік, палахкотів би, заміси.
3.Творча робота в парах.
Ø  Скласти діалог за темою уроку.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота з використанням ІКТ (презентація)
Ø  Завдання для кмітливих
v  Яке дієслово, що  має префікс, у наказовому способі в другій особі однини співзвучне з прикметником чоловічого роду, що означає внутрішні якості людини в називному відмінку? ( Злий)
v  Яке дієслово, що означає будівельну роботу, у формі наказового способу в 2-їй особі однини співзвучне з іменником чоловічого роду 2-ої відміни твердої групи на означення професії будівельника? ( Штукатур)
V. Підсумки уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє завдання. Параграф 10 (знати правила), вправа 137  - письмово




Немає коментарів:

Дописати коментар