Українська
мова 7 клас
__________________20 рік
Учитель Ю.О. Наумова
Тема. Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий)
Мета: ознайомити
учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти
дієслова різних способових форм,
правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль способових дієслів;
розвивати навички використання способових дієслів у власних висловлюваннях;
розвивати пам’ять, увагу, логічне та творче мислення; виховувати повагу до
фольклору.
Тип уроку: урок
засвоєння нових знань
ХІД
УРОКУ
І. Повідомлення
теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІ. Перевірка
домашнього завдання.
ІІІ. Опрацювання
матеріалу уроку.
1.Колективна
робота. Робота біля дошки. Використання ІКТ.
·
Прочитати речення ( з
презентації), знайти й записати у три колонки дієслова, що виражають: 1)реальну
дію; 2) не реальну, а бажану дію; 3) спонукання до дії.
1)Без
людської праці вся земля заросла б бур’яном. 2) Книжку читай – розуму набувай.
3) Коли б знав, де впаду, то соломки підстелив. 4) Візьмись за діло з розумом –
і сніг запалає. 5) Не зарікайся всього робити, тільки зарікайся своє вухо
відкусити. 6) Живи своїм розумом, але звіряйся з чужим.
2.Робота з
теоретичним матеріалом для зіставлення нових знань.
Ø Робота з підручником.
·
Сторінка 68 – вправа 113 (І –
усно, ІІ – письмово)
·
Сторінка 70 – вправа 116 (усно)
·
Сторінка 70 – вправа 118 (усно)
·
Сторінки 74-75 – «Прочитайте і
запам’ятайте!» - теоретичні відомості
ІV. Усвідомлення
здобутих знань у процесі практичної роботи.
1.Робота з підручником.
·
Сторінка 71 – вправа 120 –
письмово, робота біля дошки.
·
Сторінка 71 – вправа 121 –
письмово, робота біля дошки.
·
Сторінка 126 – вправа 126 –
письмово, робота біля дошки.
·
Сторінка 73 – вправа 128 –
письмово, робота біля дошки.
ІV. Закріплення
вивченого матеріалу.
1.Робота з
використанням ІКТ (презентація)
Ø Питання презентації
v Скільки способів має дієслово?
v Назвіть їх, наведіть приклади.
v Як змінюються дієслова дійсного способу?
v Як змінюються дієслова умовного способу?
v Дієслова якого способу мають форми часу? Наведіть приклади.
V. Підсумки
уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє
завдання. Параграф 9 (знати правила), вправа 131
(І.ІІ) - письмово
Немає коментарів:
Дописати коментар