середа, 17 грудня 2014 р.

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий)

Українська мова              7 клас                                            __________________20 рік
Учитель   Ю.О. Наумова
Тема. Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий)
Мета: ознайомити учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти дієслова різних  способових форм, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль способових дієслів; розвивати навички використання способових дієслів у власних висловлюваннях; розвивати пам’ять, увагу, логічне та творче мислення; виховувати повагу до фольклору.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Опрацювання матеріалу уроку.
1.Колективна робота. Робота біля дошки. Використання ІКТ.
·         Прочитати речення ( з презентації), знайти й записати у три колонки дієслова, що виражають: 1)реальну дію; 2) не реальну, а бажану дію; 3) спонукання до дії.
1)Без людської праці вся земля заросла б бур’яном. 2) Книжку читай – розуму набувай. 3) Коли б знав, де впаду, то соломки підстелив. 4) Візьмись за діло з розумом – і сніг запалає. 5) Не зарікайся всього робити, тільки зарікайся своє вухо відкусити. 6) Живи своїм розумом, але звіряйся з чужим.
2.Робота з теоретичним матеріалом для зіставлення нових знань.
Ø  Робота з підручником.
·         Сторінка 68 – вправа 113 (І – усно, ІІ – письмово)
·         Сторінка 70 – вправа 116 (усно)
·         Сторінка 70 – вправа 118 (усно)
·         Сторінки 74-75 – «Прочитайте і запам’ятайте!» - теоретичні відомості
ІV. Усвідомлення здобутих знань у процесі практичної роботи. 
 1.Робота з підручником.
·         Сторінка 71 – вправа 120 – письмово, робота біля дошки.
·         Сторінка 71 – вправа 121 – письмово, робота біля дошки.
·         Сторінка 126 – вправа 126 – письмово, робота біля дошки.
·         Сторінка 73 – вправа 128 – письмово, робота біля дошки.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота з використанням ІКТ (презентація)
Ø  Питання презентації
v  Скільки способів має дієслово?
v  Назвіть їх, наведіть приклади.
v  Як змінюються дієслова дійсного способу?
v  Як змінюються дієслова умовного способу?
v  Дієслова якого способу мають форми часу? Наведіть приклади.

V. Підсумки уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє завдання. Параграф 9 (знати правила), вправа 131 (І.ІІ) - письмово



Немає коментарів:

Дописати коментар