середа, 17 грудня 2014 р.

Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Українська мова              7 клас                                            __________________20   рік
Учитель   Ю.О. Наумова
Тема. Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Мета: повторити й поглибити знання учнів про дієслово як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначення морфологічних ознак дієслова; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити дієслова в текстах, визначати їх роль у реченнях; розвивати творчі вміння використовувати дієслова у власних висловлюваннях; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, навички самостійної роботи; виховувати любов до рідного слова.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
1.Колективна робота з текстом підручника
·         сторінка 24 – вправа 52 (І, ІІ) – усно (знати дієслова, пригадати, що відомо про них)
ІІІ. Сприйняття й усвідомлення учнями навчального матеріалу.
1.Робота з підручником.
·         Сторінки 30-31 – «Прочитайте і запам’ятайте!» - коментоване опрацювання теоретичного матеріалу.
2.Робота в парах.
·         Учні мають розповісти одне одному (за партами) прочитані правила з теми уроку
3.Робота з підручником.
·         Сторінка 30 – вправа 57 – письмово, робота біля дошки
·         Сторінка 31 – вправа 59 – письмово, робота біля дошки
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота з використанням ІКТ (презентація)
Ø  Питання презентації
v  Яка частина мови називається дієсловом?
v  Яке загальне значення дієслова?
v  Назвіть морфологічні ознаки дієслова.
v  Яку синтаксичну роль виконує дієслово?
v  Із поданих слів укажіть неозначену форму дієслова. ( Чекаю, пишу, читатиму, лягати, малюю, співаю, робитиму, читати, працюю, надсилати)
V. Підсумки уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє завдання. Параграф 4 (знати правила), вправа 58 (І.ІІ) - письмово


Немає коментарів:

Дописати коментар