Українська
мова 7 клас
__________________20 рік
Учитель Ю.О. Наумова
Тема. Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль
Мета: повторити й
поглибити знання учнів про дієслово як частину мови, сприяти зміцненню навичок
визначення морфологічних ознак дієслова; формувати загальнопізнавальні вміння
знаходити дієслова в текстах, визначати їх роль у реченнях; розвивати творчі
вміння використовувати дієслова у власних висловлюваннях; розвивати пам’ять,
увагу, спостережливість, навички самостійної роботи; виховувати любов до
рідного слова.
Тип уроку: урок
засвоєння нових знань
ХІД
УРОКУ
І. Повідомлення
теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІ. Актуалізація
опорних знань учнів.
1.Колективна робота
з текстом підручника
·
сторінка 24 – вправа 52 (І, ІІ) –
усно (знати дієслова, пригадати, що відомо про них)
ІІІ. Сприйняття
й усвідомлення учнями навчального матеріалу.
1.Робота з
підручником.
·
Сторінки 30-31 – «Прочитайте і
запам’ятайте!» - коментоване опрацювання теоретичного матеріалу.
2.Робота в парах.
·
Учні мають розповісти одне одному
(за партами) прочитані правила з теми уроку
3.Робота з
підручником.
·
Сторінка 30 – вправа 57 –
письмово, робота біля дошки
·
Сторінка 31 – вправа 59 –
письмово, робота біля дошки
ІV. Закріплення
вивченого матеріалу.
1.Робота з
використанням ІКТ (презентація)
Ø Питання презентації
v Яка частина мови називається дієсловом?
v Яке загальне значення дієслова?
v Назвіть морфологічні ознаки дієслова.
v Яку синтаксичну роль виконує дієслово?
v Із поданих слів укажіть неозначену форму дієслова. ( Чекаю, пишу,
читатиму, лягати, малюю, співаю, робитиму, читати, працюю, надсилати)
V. Підсумки
уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє
завдання. Параграф 4 (знати правила), вправа 58 (І.ІІ)
- письмово
Немає коментарів:
Дописати коментар