середа, 17 грудня 2014 р.

Способи творення дієслів. Морфологічний розбір дієслова

Українська мова              7 клас                                            __________________20 рік
Учитель   Ю.О. Наумова
Тема. Способи творення дієслів. Морфологічний розбір дієслова
Мета: познайомити учнів із способами творення дієслів; формувати вміння знаходити  дієслова й визначати спосіб їх творення, вправно ними користуватися  при творенні дієслів; доречно використовувати в мовленні дієслова, утворені різними способами; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; виховувати повагу до культурних надбань народу.
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
1.Колективна робота з текстом підручника
·         Сторінка 86 – вправа 152 (І, ІІ) – усно
ІІІ. Сприйняття й усвідомлення учнями навчального матеріалу.
1.Робота з підручником.
·         Сторінки 89- «Прочитайте і запам’ятайте!» - коментоване опрацювання теоретичного матеріалу.
·         Сторінка 87 – вправа 154 – таблиця (усно)
·         Сторінки 90 -91 – розбір дієслова як частини мови
2.Робота в парах.
·         Учні мають розповісти одне одному (за партами) прочитані правила з теми уроку
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота з підручником
·         Сторінка 88 – вправа 155 (І – усно, ІІ – письмово, робота біля дошки)
·         Сторінка 88 – вправа 156 – (ІІ – письмово, робота біля дошки)
·         Сторінка 90 – вправа 158 – (ІІ – письмово, робота біля дошки)
2. Творча робота
·         Сторінка 89 – вправа 157 – письмово, самостійно
V. Підсумки уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє завдання. Параграф 12 (знати правила), завершити творчу роботу



Немає коментарів:

Дописати коментар