Українська
мова 7 клас
__________________20 рік
Учитель Ю.О. Наумова
Тема. Творення і правопис дієслів наказового способу
Мета: поглибити знання учнів
про способи творення й особливості правопису дієслів наказового способу;
формувати вміння правильно визначати спосіб дієслова, розрізняти й доречно
використовувати в мовленні дієслова наказового способу; удосконалювати культуру
усного й писемного мовлення; виховувати повагу до слова
Тип уроку: урок формування
практичних умінь і навичок
ХІД УРОКУ
І.
Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІ.
Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ.
Опрацювання матеріалу уроку.
1.Робота з підручником . Робота
з теоретичним матеріалом .
·
Сторінка 79 – «Прочитайте і
запам’ятайте!» - теоретичні відомості
ІV.
Усвідомлення здобутих знань у процесі практичної роботи.
1.Робота з підручником.
·
Сторінка 78 – вправа 140 (І,ІІ,ІІІ)
– письмово, робота біля дошки.
2.Дослідження-відновлення.
Використання ІКТ
Ø Відновити
прислів’я, розкриваючи дужки і ставлячи дієслова у наказовому способі. Виділити
закінчення.
1) (Бути)
спокійні, як порося в мішку. 2) (Драти) лико , поки спокійно. 3) Де тин нижчий,
там і (перелазити). 4) (Ждати) у моря погоди. 5) (Знати) віл з волом, а кінь –
з конем. 6) (Знати) годині ціну, хвилинам
- рахунок.
V.
Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота з підручником.
·
Сторінка 78 – вправа 141 – усно
(І,ІІ)
V. Підсумки
уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє
завдання. Параграф 10 (знати правила). Сформулювати і записати
у формі спонукальних речень 5-6 порад щодо поважного ставлення до надбань
попередніх поколінь. Визначити спосіб ужитих дієслів.
Немає коментарів:
Дописати коментар