середа, 17 грудня 2014 р.

Творення і правопис дієслів наказового способу

Українська мова              7 клас                                            __________________20 рік
Учитель   Ю.О. Наумова
Тема. Творення і правопис дієслів наказового способу
Мета: поглибити знання учнів про способи творення й особливості правопису дієслів наказового способу; формувати вміння правильно визначати спосіб дієслова, розрізняти й доречно використовувати в мовленні дієслова наказового способу; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; виховувати повагу до слова
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок
ХІД УРОКУ
І. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Опрацювання матеріалу уроку.
1.Робота з підручником . Робота з теоретичним матеріалом .
·         Сторінка 79 – «Прочитайте і запам’ятайте!» - теоретичні відомості
ІV. Усвідомлення здобутих знань у процесі практичної роботи. 
 1.Робота з підручником.
·         Сторінка 78 – вправа 140 (І,ІІ,ІІІ) – письмово, робота біля дошки.
2.Дослідження-відновлення. Використання ІКТ
Ø  Відновити прислів’я, розкриваючи дужки і ставлячи дієслова у наказовому способі. Виділити закінчення.
1) (Бути) спокійні, як порося в мішку. 2) (Драти) лико , поки спокійно. 3) Де тин нижчий, там і (перелазити). 4) (Ждати) у моря погоди. 5) (Знати) віл з волом, а кінь – з конем. 6) (Знати) годині ціну, хвилинам  - рахунок.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота з підручником.
·         Сторінка 78 – вправа 141 – усно (І,ІІ)
V. Підсумки уроку. Оцінювання.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Домашнє завдання. Параграф 10 (знати правила). Сформулювати і записати у формі спонукальних речень 5-6 порад щодо поважного ставлення до надбань попередніх поколінь. Визначити спосіб ужитих дієслів.





Немає коментарів:

Дописати коментар